آیا صبر کنم برای او که بر من صبر نکرد؟
يور پاتوق. پاتوق ستاره آسمان
زندگي دو بخش است: قسمت اول در انتظار قسمت دوم ....و قسمت دوم درحسرت قسمت اول

خودم را ساخته ام تا بگویم آنچه را با خته ام

فراموش کرده ام که زندگی ام را به پای کسی گذاشتم که دوستش می داشتم

ولی....او هیچوقت مرا دوست نداشت

و چگونه دوستش بدارم آگاه از این که هرگز برایش اهمیتی نداشتم!!

به او حق می دهم شاید ....شاید که نه حتما او هم مثل من کسی را دوست دارد...

حال از خودم می پرسم:او را برای همیشه دوست خواهم داشت؟

افسوس که چنین نخواهد بود! او را فراموش کرده ام

من زمانی به خود نگریستم که دیگر سینه ام شکافته

,قلبم فرسوده و روحم سپرده شده بود

با قلبم چه می کردم؟ برای گرم شدن در آفتاب گذاشتم اما آتش گرفت

چاره ای نداشتم نیمی از خاکستر قلب سوخته ام را به آب و نیم دیگر را به خاک

سپردم و به یادم ماند که روحم ..روحم...

روح من هیچ موقع و هیچ وقت و هیچ زمانی از او جدا نشد.

یادگار او سوالی است بی انتها: آیا صبر کنم بر او که بر من صبر نکرد؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 6 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط بهنام

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 338
بازدید کل : 270395
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1